15 April 2017

Hej!

Helt plötsligt efter 4 år får jag för mig att göra ett inlägg i bloggen. Får väl se om det blir nystart eller om det bara är ett tillfälligt infall .... 😄  Satte mig vid datorn och skulle göra något (minns inte vad längre), eftersom jag som vanligt fastnade i något helt annat. Klickade på lite bilder och förlorade mig i vyer från trädgården. Drömmer om sommar och sol och trädgårdsstök! Det finns ett och annat att se fram emot och njuta av under en säsong.
Våren pausar lite och det är svinkallt, men trädgården lockar ju ändå och särskilt mycket nu på våren. Man vill ut och snygga till och ge växterna en bra start inför säsongen med jordförbättring och gödning. Har hunnit med en del, men det är mycket kvar. Planen var att tillbringa Påsken i trädgården men som vanligt rinner tiden iväg med en massa "måsten". Kylan gör också att jag tvekar lite 😏








Tjingeling,
Monica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...