Ny foto utmaning ... :)

söndag den 11 nov 2012


Bloggen Suss & Kai utmanar med Söndagsfoto. Första temat är Hopp. 
Min tolkning får bli en bild med mig själv och mitt äldsta barnbarn när vi gav oss upp i lilla Fritt Fall på Gröna Lund i somras. Med pirr i magen och hopp om livet ;) satt vi där, fastspända och väntade medan vi for uppåt. När det väl började röra sig nedåt så föll/hoppade vi i längre och kortare etapper. Vi tjöt av skratt :) Det var så Kul! Skulle aldrig sätta mig i det stora Fritt Fall, det räcker så bra med den här lilla ...


Se bidragen Här!



10 kommentarer:

  1. Ojoj, där gäller det att ha hopp om en överlevnad.

    SvaraRadera
  2. Härlig tolkning! Tufft av dig att våga åka Fritt Fall, jag skulle aldrig åka där oberoende av om det är stort eller litet:))
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Kul? Skratta? Jag hade skrikit för livet. Tufft gjort att tordas köra den där, om än den lilla :)

    SvaraRadera
  4. det var vågat av dig, jag sätter mig inte i sånna hopp frivilligt :)

    SvaraRadera
  5. Dette var et hoppende flott bilde!

    Ha en fin kveld! Klem

    SvaraRadera
  6. Vilken kul tolkning och ett så härligt minne från sommaren och ni ser verkligen ut att ha skoj :) Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Hm...vet inte längre om jag vågar mig på sådant...Härlig tolkning! hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  8. Vad gör man inte för barnen. Skulle aldrig utsätta mig för någon karusell av något slag om det inte vore för att någon liten skulle bli besviken om jag vägrade. :P

    SvaraRadera
  9. Hihi jag är en sådan fegis att jag inte vågar åka sådana saker :) Men min dotter som dock bara är 8månader kommer säkert ha Hopp om att jag ska sätta mig i en sådan med henne om ett antal år :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...