Blommig fredag

2 oktober 2012

Veckans tema i blommig fredag hos Rosor och bladlöss är 'Hemlig'.
Jag har ett hörn i trädgården som är lite "hemligt" på så sätt att man inte 
har anledning att gå där så ofta....
Det är lite mysigt här bakom växthuset. Syren trädet
 blommar underbart på försommaren och jätte- daggkåpan skimrar fantastiskt när solstrålarna landar just här och den buskliknande lönnen skiftar färg efter årstid :) 
Gillar den här baksidan mycket!






Må så gott och kika på fler hemligheter hos Rosor och bladlöss!


11 kommentarer:

  1. Så trevligt med en hemlig hörna...=)

    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Trivsamt med ett hemligt hörn! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Din andra bild med dess ljusa och mörkare delar får mig att längta såå efter den årstiden.
    /Anette

    SvaraRadera
  4. Kjempe fine hemmelige bilder! Det er mye spennende og hemmlig i en hage.

    Ønsker deg en kjempe fin helg, og du er hjertelig velkommen til å delta i min fotoutfordring i morgen!

    God klem Vivi

    SvaraRadera
  5. Oj, vad daggkåpa! Det är vettigt att ha en hemlig hörna för dem där de kan fröså sig allt de orkar!

    SvaraRadera
  6. Jag förstår att du är förtjust i din fantastiska baksida. Vilken mysig plast! Ha en fin helg! Anna

    SvaraRadera
  7. Hemliga vrår i trädgården är så mysiga att ha!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  8. Härlig tolkning :) Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Det där är verkligen en hemlig hörna. Så härligt det måste vara att följa årstidsväxlingarna där och det verkar som om den underbara daggkåpan stortrivs.

    Önskar dig en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  10. Det är ett sånt hemligt ställe jag vill ha i min trädgård.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Så fint med "häck" av daggkåpan!! Vill ha:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...