27 juli 2011

Det känns som om sommaren bara rinner iväg ... och att jag bara skulle vilja vara i min trädgård och lukta på blommorna och bara njuta av allt vackert i trädgården ...
Jag älskar mina tankerutor från Trådspira och den här passar i dag tycker jag ☺
It feels like summer just runs away ... and if I could, I would like to be in my garden and smell the flowers and just enjoy all the beauty ...
I love my light boxes from Trådspira  and this one suits today I think ☺

Tjingeling
Monica







3 kommentarer:

  1. Sommaren borde verkligen vara några månader längre, då hade det varit perfekt Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Njuter i fulla drag - och visst har det varit en ovanligt fin trädgårdssommar hittills!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  3. Ja, det gäller nog att fånga dagen...de flyger så fort förbi så här mitt i underbara sommaren.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...