Längtar .... / Longing ....


10 kommentarer:

  1. Får jag ansluta mig till längtans klubb;)? Vilka ljuvliga bilder från en ljuvlig årstid....!/Anja

    SvaraRadera
  2. Ja inte blir man att längta mindre när man ser dina fina bilder;)
    Ha det!

    SvaraRadera
  3. Hmm.. man längtar verkligen men det blir lite lättare när man ser dina fina bilder.. =).. kram/Monica

    SvaraRadera
  4. Ja det är verkligen något att längta efter.
    Första *morot* som jag har är att åka till Kistamässan och njuta av utställningarna där.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  5. Hej vännen..här har du en till..ha det Maria

    SvaraRadera
  6. Ja vi är många som längtar :) Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Anmäler mig också till klubben! Snön är väl okej, det är åtminstone ljust, men jag är sååå trött på halkan!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  8. Hejsan!
    Håller med dig, jag längtar också, längtade så mycket så att jag beställde en hel mängd fröer av olika slag. Skulle vara kul att träffas. Ha det gott och en härlig lördag/Eva

    SvaraRadera
  9. Hej Monica!
    Vilka underbara, ljuvliga vackra vårbilder du bjuder på.
    Javisst längtar man!
    Ha en fin start på veckan!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...