Trädgårds smycken / Garden ornaments


Hade nästan glömt att jag skickat efter dessa 'Tankerutor' från Trådspira trädgårds smycken  :) De damp ner i brevlådan igår och nu är jag sugen på att se dem på plats. De är så fina och ska monteras i en armeringsmatta och det har jag några st i trädgården.... Har inte riktigt bestämt i vilken, de ska få "glänsa".
Nu är även de första fröna nedpetade. Chili 'Cayenne Long Slim', Jätteverbena och Vildpelargon. Återstår att se hur jag lyckas i år då ...

I almost forgotten that I sent after the 'Thought Boxes' from Trådspira trädgårds smycken  :) Yesterday they  low in the mailbox and now I'm eager to see them on the spot. They are so beautiful and should be mounted in a reinforcing mat and I have a few pieces in the garden .... Have not really decided in witch one, they are going to "shine". 
Now is also the first seeds sown. Chili 'Cayenne Long Slim', Jätteverbena and Wild Geranium. Remains to be seen how successful I´m giong to be this year ...




4 kommentarer:

  1. Tankerutor.... ett gott ord i munnen och säkert fint i trädgården, de får jag titta lite på, tack för tipset :)

    SvaraRadera
  2. De kommer att bli jättefina i armeringsnätet! Bra idé!
    Ha en skön söndag! Hoppas solen skiner på dig!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Hej Monica!
    Dom är så läckra tankerutorna, kommer att bli snyggt i armeringsmattorna.
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...