Trädgårds karta / A map over my garden


Kikade in hos Linda Lundas blogg på fm i dag och hon hade gjort en karta över sin trädgård. För länge sedan påbörjade jag en sån över min trädgård och tack vare inlägget hos henne fick jag inspiration att göra den färdig :) Jag gjorde min karta i Powerpoint.
Så här är en översikt min trädgård ... Kanske inte helt skalenligt men ganska :)
Om du klickar upp bilden så ser du kanske texten på sidan oxå.

Today I stop by Linda Lundas blog and she she had done a map over her garden. I started, for a long time ago, a simular project over my garden. Thanks to her I got the inspiration to finish it :) I did my map in PowerPoint.
So, here is a wiev over my garden ... maybe not to scale but nearly :)

7 kommentarer:

  1. WOW!!!!!!!!!!!!! Tappade just hakan av beundran!!!
    GUD så fint!!!
    Du får gärna göra en över min trädgård med!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ser att din trädgård ligger exakt som min vädersträcksmässigt!

    SvaraRadera
  3. Kan du inte göra om min i ditt program!??
    För jisses så snyggt!

    SvaraRadera
  4. Hej Monica, vilken proffsig teckning.
    Du kan de du !!!! Hälsningar, Petra B:

    SvaraRadera
  5. Imponerande! Det där måste jag också försöka göra!
    Powerpoint har du alltså använt, hm, hoppas maken kan tillräckligt om det programmet för att hjälpa mig!
    Ses snart!/Laila

    SvaraRadera
  6. Djupt imponerad är jag!/Anja

    SvaraRadera
  7. Oj va fint! Va duktig du är

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...