Blommig fredag / Blooming Friday ...

Fredag igen! ...och tema i Blommig fredag är DRÖMMAR.
Jag drömmer om, och jobbar på, att en dag få min trädgård, lummig och spännande, med flera olika rum. Jag vill ha höjd i form av fina små träd och fantastiska klätterrosor och klematis. Roliga gångar lite här och där och spännande små dekorationer att upptäcka när man går en runda ... 
Friday again! ...and the theme this week is DREAMS.
I´m dreaming of and getting at, to get my garden having several different rooms and plants, high and low. Small trees and Clematis and Roses climbing. Funny paths here and there and cute decorations everywhere ...




Visst ... en liten bit på väg har jag väl kommit :) men oh, så mycket mer jag VILL! I och med bloggandet upptäcker man ju en och annan favoritträdgård som inspirerar och som man lånar en och annan idé ifrån :) En trädgård känner man sig väl aldrig färdig med. Det finns alltid nån växt man bara måste ha :)               
Sure ...I´m a little bit on my way :) but there is so much more that I want! When you surf around all fantastic bloggers you will find gardens that will be your favorits and give you inspiration. I borrow a lot of ideas ... You never feel that you can´nt do anything more in your garden i think :)


Kika in hos Katarina och njut av fler drömmar! 
Have a look at Katarinas and enjoy more dreams

15 kommentarer:

  1. I would say you are indeed on your way to your dream. I too get inspired by visiting other bloggers. May your dreams come true! Kram Carol

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller med dig , i bloggvärlden får man jättemånga tips och ideer. Och bra är ju det.
    En grön och lummig trädgård är ju en fin dröm.


    Ha en fortsatt fin helg
    kram/Gunnilla

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att drömma om planer och projekt i trädgården, och kul att kunna förverkliga några av dem! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Det verkar ju redan som du kommit en bra bit på vägen. Och håller med om att man verkligen får bra tips på trädgårdsbloggarna Ha en bra helg kram Suss

    SvaraRadera
  5. Hej
    ja visst är det så bloggandet berikar fler ideer!
    Härligt sen är det bara att bestämma sig och sätta i gång! Är det bilder från din trädgård?
    ha en fin helg
    Monika

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga drömmar! Och bloggandet kan ju ge än mer idéer. Och du är absolut bättre på trädgård än jag ... :

    SvaraRadera
  7. Va fint du har det. Bloggarna är verkligen en inspirationskälla. Kramar

    SvaraRadera
  8. Drömmarna är en bra drivkraft...och blogginspirationen gör sitt ;))
    He det bra ;)

    SvaraRadera
  9. trevlig trädgård att drömma lite om. Önskar jag hade en.

    SvaraRadera
  10. Du är på god väg att fixa dina drömmar om höjd och rum. Det kommer att bli fantastiskt fint!
    /Anette

    SvaraRadera
  11. Drömmar ja dom finns det många av. De tar aldrig slut när man har trädgård och tur är väl det. Vill önska dig en fin helg/Gela

    SvaraRadera
  12. Och jag fick plötsligt lite julkänsla av din fina header!
    Ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  13. Visst är det härligt att drömma.. och att utvecklas i sina tankar om den egna trädgården. Det är som du säger jag hittar också hela tiden nya saker att inspireras av.. listan tar aldrig slut och det är väl tur det.. vad skulle jag göra sen? Ha det gott/Moa

    SvaraRadera
  14. Det ser redan lummigt ut så vitt jag kan se!/Anja

    SvaraRadera
  15. Hej Monica,
    Många drömmar och mycket inspiration finns i bloggvärlden.
    Ha det så bra.
    Kram Ingrid

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...