Blommig fredag / Blooming Friday

Min blommande vägg...Kanske hör den inte hemma i forumet Blommig fredag men jag är såååå....nöjd med den och kan inte låta bli att visa och de här tulpanerna kan jag ju njuta av sommar som vinter :)
/ My blooming wall...Maybee it don´t belong to the forum blooming Friday but I´m soooo....pleased, and just had to show you...and I can enjoy these tulips summer as winter :)


Vi håller fortfarande på att få återställt efter en vattenskada och passar på att förnya lite i hemmet. Denna foto tapet med de urhärliga tulpanerna blev jag förtjust i när jag bläddrandet på nätet för att få inspiration till hur vår hall skulle se ut :) Visste direkt, att den ska jag ha!
/ We are still restor from the water leak we had and take the opportunity to do some renovate in our home. As soon as I saw this photo wallpaper I fell in love and I knew that´s the one I want in the hall!!!


Den har suttit uppe några dagar nu och jag blir glad när jag kommer innanför dörren:)
/ It have been at the wall for a couple of day now and I bee happy everytime I look at it :)


Vi har tagit bort elementet i hallen och ersätter det med golv värme. Tyvärr gick det inte att ta bort rören helt så vi fick (läs min man :)bygga en liten "klack. Målaren tapetserade in den så snyggt så det gör inget tycker jag.....
/ The radiator has been removed but they could´nt cut the pipe along the floor so we (read my husband:)had to built a little box over them. The upholsterer did a good job to cover it, so it does´nt matter I think...

Fler blommande fredag hittar du hos Roses and Stuff / You can find more blooming Friday with Roses and Stuff.



14 kommentarer:

  1. Men va´fint. Perfekt för blomtokiga. Förstår att du är helnöjd. Kram Lena/isis

    SvaraRadera
  2. Hej, och tack för ditt besök och härliga kommentar i min blogg.Så roligt att du tittade förbi och lämnade ett litet avtryck efter dig!:-)
    Naturligtvis blev jag nyfiken tillbaka och har nu varit inne på alla dina bloggar.Intressanta var och en av dem.I denna bloggen gillade jag verkligen inläggen där du visar hur du gjuter i betong.Ett fågelbad i form av ett rabarberblad är ju så vackert och något som jag själv skulle vilja ha.Så duktig du är som kan göra så fina grejer.Jag fastnade för din sida här så den vill jag gärna fortsätta följa och har också lagt till den i min blogglista, så jag lätt hittar tillbaka hit igen. Hoppas det är okej för dig?
    Nu får du fortsätta ha en trevlig helg!/Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Pssst. Jag glömde ju kommentera din vackra urläckra tulpantapet.Den är ju sååå underbaaar!!!:-)Vilken kick att få när man kommer hem. Och väldigt modigt att våga sätta upp en så stormönstrad tapet.Jag hade velat gjort nåt liknande men tror inte mannen min riktigt hade gillat det.
    URLÄCKER!!!

    SvaraRadera
  4. Härlig tapet och klacken märker man inte mycket utav!
    Trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  5. Men du så underbart. Det var bland de vackraste tapet jag sett. Kan du tipsa mig om var du hittade den? Ha det gott bland dina maffiga tulpaner.

    SvaraRadera
  6. Förstår att du är nöjd och att du blir glad när du kommer hem! Härlig färg var det också på den! Tittade tillbaka på några inlägg, vilken underbar trädgård du har! Jag har väl heller ingen röd tråd i min trädgård, och faschineras av reportage man läser, man tycker ju att så många stilar är fina! Sen blir det ju lite av varje i sin egen trädgård..=)

    SvaraRadera
  7. Helt underbart! Vilken tapet! Tacka för det att du blir glad när du kommer hem och möts av ett sådant "mottagande!/Anja

    SvaraRadera
  8. Härlig tapet. kan förstå att du är glad för den. Se där, renoveringen efter vattenskadan förde roliga förändringar med sig som kanske inte hade blivit av utan skadan.
    Ha en skön helg.
    Petra

    SvaraRadera
  9. Passar väl perfekt till Blommig fredag! Läckraste tapet jag sett!!!

    SvaraRadera
  10. ÅHHHH! Vilken underbar tapet!
    Var har du hittat den. Har länge velat göra om i mitt sovrum. Denna tapet är helt ljuvligt romantisk.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Underbart vackert med tulpanerna!! Men...var det svårt att sätta upp den, tanke på mönstret??
    Bilden passar väl utmärkt till temat!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Förstår verkligen att du blir glad när du kommer hem. Vilken underbar tapet. Vad roligt att du vill delta i min utlottning. 2 lotter ligger i potten för din del.

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  13. Hej Monica!
    Såg ditt glada ansikte le mot mig på min följarlista!:-)Välkommen! Kul att du gillar min blogg och vill kika in här mer.
    Hoppas det går bra för er med renoveringen efter vattenläckan. Det är aldrig roligt när sånt händer.När jag ser din tulpantapet så blir jag alldeles lycklig.Kan bara inte se mig mätt på den;-)
    Vilken fin blomsterförteckning som du upprättat på en annan sida.Det är så intressant att läsa lite mer om en blomma tycker jag.Så jag kommer tassa in där och läsa mer.
    Denna veckan ska jag få upp lite adventsmys.Jag har längtat till att kunna sätta upp ljusstakar och annan belysning så man får det lite stämningsfullt när man tittar i fönsterna.
    Hoppas du får en riktigt härlig vecka! Allt gott till dig!
    /Kram Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...