Tisdagstema / Theme of Tuesday


Dekorationer är veckans tema....och hos mig dekorerar jag min lilla grönsakshörna med de söta hönorna jag fyndade häromdagen och ett av mina raberblad i betong :) Det har just regnat...därav "blötan" på bilderna.
/ Decorations is the theme of this week...and I decorate the corner, where my vegetables is growing, with the cute pair of hens I bought the other day and the rhubarbleaf in concrete :)

Uppdatering ...Hönorna fyndade jag för halva priset på Plantagen:)


Här kan du kika på fler dekorationer / Find more decorations here.



10 kommentarer:

  1. Jättefina trädgårdsdekorationer du har och fina bilder

    SvaraRadera
  2. Gillar dina dekorationer, och de där hönorna var ju hur söta som helst! Hade ju passat perfekt hos mig, jag som gärna vill ha höns :) Var fyndade du dessa sötingar? Kram 8`)

    SvaraRadera
  3. Söta hönor och jätte fin headern!

    SvaraRadera
  4. Vad fina bilder på dekorationer.
    Och jag gillade din blogg, sommarlig och härlig :)

    SvaraRadera
  5. Jättefina hönor. Har du gjort dom själv?
    Nu fick jag lite skaparlust igen. Har en bild i mitt huvud på hur nästa betong-alster ska bli. Får se om fantasi och verklighet stämmer.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Jättesött! Har själv pyntat en massa i betong då jag insett hur roligt det är!

    SvaraRadera
  7. Härligt med små dekorationer och små vattenblänk och hönorna hade passat fint i mitt trädgårdssland oxå :)
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera
  8. Så söta höns!
    Och dessa höns kommer inte att käka upp dina grönsaker heller ;O)
    Kram, Petra

    SvaraRadera
  9. Vackert e de-och roligt att dekorera i landen.....
    Ha det...Maria

    SvaraRadera
  10. Vacker vattenspegel och jättesöta hönor.
    Nu undrar även jag var de kacklandes sprungit på dig? :-)
    Vet en stumpa här hemma som skulle bli överförtjust.
    Ha en mysig helg!
    Många kramar Trollmor

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...