Michael Jackson 29 aug 1958-25 juni 2009

The "King of Pop" är borta från jordelivet och i går kväll var jag, tillsammans med många, många andra, på en mycket finstämd och tårfylld minnes stund på Staples Center i Los Angeles....framför TV:n då förståss.
Tyvärr var det även väldigt kommersiellt... :(
Det har berört mig mer än jag trodde att Michael Jackson gått bort och jag satt och grät framför TV:n.
En era är förbi och jag hoppas att änglarna tar väl hand om honom....
/ The " King of Pop" is gone from this earth. At the Staples Center in LA, I was remembering him together with many, many outhers. Some of us in live and most of us in front of the TV. It was a calm, full of tears moment.
Unfortunately it was even very commercial...:(
I´ve been touched, a lot more than I ever could imagine, when Michael Jackson pass away and yesterday I cryed in front of the TV.
An era is over and I hope the angels take good care of him ....




Monica

3 kommentarer:

  1. HEJ!!!!
    Vi satt också framför tv:n, tänk vad många minnen man har till hans musik. Låtarna är fortfarande bra.
    Man blev verkligen berörd.
    ha det gott
    Carina

    SvaraRadera
  2. Hejsan Monica! Jag satt också och tittade, blev väldigt berörd också, sen kan jag hålla med om att det kändes kommersiellt, vilket var tråkigt/Eva

    SvaraRadera
  3. Jag har också bänkat mig framför TV´n. Är själv en 58a och växte upp med hans musik, var en fan av Jackson Five redan vid 10 års åldern. Så glad jag blev när jag körde förbi hans Rach utanför Santa Barbara och såg honom i en bil som passerade förbi genom grinden. det var det närmaste jag kom Michael J.
    Hälsningar, Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...