Fototriss / Three of a kind

Temat i denna veckas fototriss är STEN. Jag tycker att det är väldigt vackert med mycket sten i en trädgård. Min trädgård "tål" många fler...:), eftersom jag vill efterlikna det naturliga så gott det går. Den första bilden är från "truthällan" i Kaskö Finland. En plats som var väldigt spännande när jag var barn. En plats där öppet hav tar vid, Vild och vacker....
/ The theme in this weeks three of a kind is STONE. I find it very beautiful with stone in the garden. I want it to look natural. the first picture is from "truthällan" at Kaskö/Finland. A very exiting place, where me and my brothers and sister was playing when we where children. Wild and beautiful the sea take over....



...I min trädgård bygger jag vattenfall och gångar med sten. Det ska vara lite olika former på stenen för att vara ultimat :) Vi har t.ex. hämtat skiffer sten i skogen utanför Sala :)
/....I built waterfall and gardenpath with stones in my garden. I like it when they are different from eatch other.

Fler tolkningar hittar du här / Here you can find more contributions

5 kommentarer:

  1. Hej! Vilka fina stenbilder...vatten och sten ihop, det är fint...mest gillar jag bilden från havet!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Alla tre!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder alla tre... kanske gillar jag mest bilden från havet eftersom det är dit jag längtar mest. Men jag gillar också din trädgårdsgång!
    Må så gott!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Lite sent för en kommentar till förra veckans fototriss men, hursomhelst.

    Gillar din stenbilder. Särskilt vattenfallet. Tjusigt :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...