Fredagsfärger / Friday colours

I dag...Rosa och Lila / Today .... Pink and Lilac


Lunchrasten i dag gick åt till att spana efter färgerna till denna veckas fredagsfärg. Promenerade på stan och upptäckte att rosa och lila inte alls är ovanligt ihop. Det verkar tvärtom vara mode färger i vår. Ett par Rosa eller Lila skor att "svassa" omkring med i vårsolen kanske?
/ Today, at my lunchbreak, I toke a walk in the city and look for this weeks friday colours. I dicovered that these colours is trendy this spring and I could see it every were. Maybe a pair of Pink or Lilac shoes to walk around whit this spring?

Fler bidrag hittar du här.../ Yoy can find more contributions here....


6 kommentarer:

  1. Vilka snygga skor....fina färger oxå..ha en bra helg

    SvaraRadera
  2. Såna skor med rosetter. Det skulle jag ha älskat för 20 år sedan *ler*
    Nu har man fått lite annan smak, fast söta det var de! Det är mycket härliga färger i vårmodet i år tycker jag...../Anette

    SvaraRadera
  3. Har oxå upptäckt mode färgerna när jag gått i affärerna...men visst ser det fräscht ut!
    Söta sommarskor:)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Här var det rosa och lila skor. Ha det gott.

    SvaraRadera
  5. Hejsan på dejsan-Gillar din fasta bakgrund väldigt mycket med kolumnerna som rullar-kan inte du tala om hur du gjort till mej så jag kan lägga in det på Fix o Trix
    ...Maria...

    SvaraRadera
  6. Söta skor, men kan aldrig tänker mig mina fotsingar i dessa ;O)
    Ha en fin söndag, Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...