Fredagsfärger / Friday colours


Den här fredagen ska vi fota Brun och Svart och här är mitt bidrag.
Om du promenerar på Västerlånggatan i Gamla stan i Sthlm, kan du hitta hur många bruna dörrar som helst med svarta detaljer. Jag valde att fota denna, till denna veckas tema fredagsfärg.
/ Friday to day and the colour this week is Brown and Black. Here is my contribution.
If you take a walk at Västerlånggatan in Old Town in Sthlm you may se a lot of brown doors whit black details. I choose to photograph this door for the theme.

Kika in här och titta på fler bidrag
/ Have a look here and se other contributions.

Trevlig helg / Have a nice weekend



9 kommentarer:

  1. Men vilken passande bild på veckans färger, helt perfekt!

    SvaraRadera
  2. De dörrarna har jag aldrig lagt märke till! Får nog ta en sväng till gamla stan snart:)
    Verkligen snygg kläpp (tror det heter så)

    SvaraRadera
  3. Dörrar är alltid spännande, den här var dessutom vacker

    SvaraRadera
  4. Tack snälla, jag älskar verkligen att få kommentarer jag, blir så glad över varenda en :D Å din bild, det är en bild jag skulle vilja ha i en hall i en sommarstuga, alldeles lovely! :D

    SvaraRadera
  5. perfekt tolkning! de börjar bli sällsynta nu, dörrklapparna:)

    SvaraRadera
  6. Mycket vacker dörrkläpp i svart mot en brun dörr. Klockrent i veckans färgtema.

    SvaraRadera
  7. Gamla dörrar är kul fotoobjekt liksom fönster.. Tänk man vet inte vad som pågår innanför.. och så många människor som vandrat in och ut genom en dörr:-)
    Bra tänk.. ha de gott/Pialotta

    SvaraRadera
  8. Det finns uppenbarligen gott om snygga detaljer i de här färgerna här och var

    SvaraRadera
  9. Mycket vacker portklapp, en sådan skulle jag vilja ha på min dörr.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...