Nu så....äntligen färdig med renovering av vårt extra rum. Det blev ungefär som jag tänkt och jag är jättenöjd :)
/ Yes, at last...the renovation of our extra room is done. I´m so pleased and it look like I was imagine.


Jag har hängt transparanta gardiner för bokhyllorna, så att jag kan ana böckerna där bakom. Den idén lånade jag från en annan bloggare som, liksom jag är lite trött på bokhyllor men inte vill ta bort böckerna heller ...På det här sättet har man ju både och.
/ I had hung up transparent curtains in front of the bookshelves. Then I can se the books but not....I borrowed the idea from anouther blogger that, like me is a little tired to the bookshelves but don´t want to take the books away.


För att bryta av det vita lite hängde jag lite "bling bling" från Indiska i gardinen.
/ I hung up little "bling bling" from Indiska in the curtains, just to have some colour in the white.


Tavlor i liknande ramar får pryda denna vägg.
/ Paintings in similar frames decorate this wall.


Några fler detaljer...../ Some more details ...


När sötnosen:).... från Solna kommer på besök måste hon ju ha nåt att leka med. My little pony hästarna har fått flytta ner från vinden och "gömmer" sig bakom gardinen.
/ When the sweetie from Solna :)...visit us, she had to have something to play with. My Little Pony have moved from the attic and "hide" behind the curtains.


Kuddar ovanpå sängen. /Pillows on top of the bed.





2 kommentarer:

  1. Fint blev det, ljust och fräscht. Grattis att ni blev färdiga utan att
    "lämnar lite att göra kvar"
    Idén med gardinen framför bokhyllan är nåt jag ska komma ihog :O)
    Ha en jätte mysig söndag,
    Petra

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad fint det blev, bra ide det där med att dölja bokhyllorna, ha en fortsatt bra söndag/Eva

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...