Fredagsfärg GUL & GRÅ / Colour of Friday YELLOW & GREY



Mitt bidrag till fredagsfärg Gul och Grå, är en bild som jag skapat i Powerpoint eftersom jag inte hittade en bild med båda färgerna tillsammans ....En vacker gul rosknopp från en krukros från "typ" ICA, som oxå kan bli i gråskala om man trixar lite :) Rosknoppen är lika vacker vilken färg den än har tycker jag.

/ My contribution to colour of friday Yellow and Grey, is a picture that I create i Power Point since I did`nt find some picture with bouth colours together. A beautiful yellow bud of a rose (bought at the grocery store) is just as beautiful in greytone as in the right colour, yellow... The bud of Roses are fantastic I think...what ever the colour is :)
Här hittar du fler bidrag / Here you can find more contributions



6 kommentarer:

  1. Uppfinningsrikt och riktigt fint.

    SvaraRadera
  2. Fiffigt gjort av dig...ingen lätt kombination det inte.
    Hoppas din helg blir skön!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så duktig du är på att fixa och trixa!!
    Själv har jag inte vågat så långt än, men skulle gärna vilja lära mig:)

    SvaraRadera
  4. Men visst är det kul att trixa lite i photoshop eller nåt annat bildprogram.. och jag tycker det blev riktigt snyggt. Gillar också att göra bilder svartvita ibland.. ser så soft och fint ut. Ha en skön helg.. Monica

    SvaraRadera
  5. Hmmm, ja det var ju inte riktigt äkta... Men snygg bild på rosen och kul lek med PS :-)

    SvaraRadera
  6. Själv vågar jag ming inte på det där med photoshop och dyligt. En jäkla fegis. haha.
    Gillar att du gjort det i flera steg, liksom. Fint. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...