Fredagsfärg / Fridaycolour


I dag ska vi visa något Svart och Turkost. I vår reception jobbar vi i svart kostym och för det mesta har vi vit topp till. Ibland blir jag lite trött på det vita och då kan det hända att jag sätter på mig en turkos top t.ex. istället ...och vips så blir det färgkombinationen Svart och Turkos :)

/ Today we are going to show something Black and Turquoise. In the reception were I work, we weare black suit with a white top, for the most. Sometimes I become a bit tired at the white and then I take a top, that for example is Turquise instead ....and ooooppps, here wee had the comination Black and Turquoise :)

Klicka här, så hittar du fler bidrag till Temat....


4 kommentarer:

  1. Vilken tur! Svår färgsammansättning annars tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Du har ju fångat denna veckas färger perfekt :-)

    SvaraRadera
  3. Hej Monica!

    Vad är det där för gullig liten figur med mamman som håller upp barnet som du har på startsidan.?? Urgullig!!

    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Turkos är snyggt till svart men tyvärr väljer jag alltid vitt. Fint du har fått i extrarummet/Lis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...