Tisdagstema Vardagsliv / Theme of Tuesday


Tänkte prova på detta med alla foto teman som finns i blogg världen :)och eftersom det är tisdag så......
Min vardag tillbringar jag till största delen på jobbet, så.....här är några detaljer från min arbetsplats.
Jag jobbar i reception och konferens och vårt arbete innebär att se till att våra gäster har det bra. Vi dukar vackra bord till lunch eller middag, lägger upp mat så det ser smakligt ut kokar kaffe och så det som är mindre roligt ....ta hand om disken. Sen är vi proffsiga på att fixa bra möten och andra tillställningar för våra kunder.
Flera bidrag hittar du här ...


/ I decided that I´ll try a photo theme. It´s several of them, in the world of blogs. Today it´s Tuesday and I´m at work most of the time, so......here is some details from my workplace.
I´m working in a reception and konferens and our work is to take care of our guests. We set the table for lunch or dinner, make the food look tasty at the plate, make coffee and also things thats not so fun.....do the dishes. We also see to, that our costumers have everything they need for there meeting.
You can find more of the theme here ...

5 kommentarer:

  1. Vad kul jobb du verkar ha. Fina bilder också.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Du har något att hämta hos mig :o)
    Kramar Annika

    SvaraRadera
  3. Vad roligt jobb du har :)
    Välkommen till TisdagsTema.
    Ha en finfin onsdag :)

    SvaraRadera
  4. Omväxlande jobb som verkar roligt! Vad skönt med semester, det är inte så långt till mars. Har du bestämt vart du ska åka?
    Kram Ninni

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...