Ditt och datt...

No english this time....
Vad tiden går fort. En vecka har gått och jag har inte gjort ett enda inlägg. Ibland räcker inte tiden till....Har börjat renovering av vårt "gäst" rum som ska förvandlas från blått till vitt. I dag har vi varit i badhuset med Hilda och Jessica. Det är underbart att se den lilla...njuta så av att plaska kring i vattnet och modig är hon oxå. Vågar åka i stora vatten rutschkanan.

Dessa bilder är från förra söndagen....och i dag regnar det :(



Promenad utmed Edsviken i riktigt vinterväder. Där borrades det hål i isen och folk satt och pimplade. En fastfrusen eka kunde jag inte låta bli att fotografera...och där var massor med skridsko åkande människor.




Nu ska jag ge mig iväg till Anna-Lisa och träffa "Humlorna" i aktieklubben. Där vankas det god mat och trevligt sällskap :)
Trevlig Helg

5 kommentarer:

  1. Hejsan! Ja, det måste vara härligt att ha barnbarn, fina bilder synd att det inte är sol. Du får väl hälsa humlorna från mig. Ha en skön lördag.

    SvaraRadera
  2. Hej Monica, håller med dig...tiden susar bara förbi, ibland känns det att så här: Måndag Fredag Måndag Fredag
    Gud vad ekan i snön är vacker!
    Kram, Petra

    SvaraRadera
  3. Vackra vinterbilder så här på avstånd:) Har hört att det snöat även uppe hos oss i södra Norrland. Ja det är ju vinter så det är bättre den kommer nu än senare...
    Må så gott!

    SvaraRadera
  4. Visst går tiden fort!
    Fina vinterbilder.

    SvaraRadera
  5. Goder morgon..., kul att du hittade till mig och ännu roligare är det att du vill vara med i tävlingen och att du länkar..., tackar och bugar!

    Ljuvliga bilder, ser kallt ut, brrr, måste ju erkänna att jag inte är så förtjust i vintern, får väl skylla på att jag är skåning och är van vid mildare klimat....
    Min första vinter här i Dalsland(flyttade hit för fyra år sen...) var chockartad, hade aldrig sett så mycket snö.., i verkligheten.

    Nä du.., hopp i duschen och iväg till butiken, öppnar kl 10.00 så det blir snabba ryck!
    Ha en skön dag
    Kram Marianne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...