Award :)


Tack snälla Annika på bloggen Annikas Trädgårdsliv & en massa annat !!! Blir jätteglad för den fina utmärkelsen ...det hör till denna att lista fem saker som man inte kan vara utan. Så här blir min lista:

1. Kan inte tänka mig hur livet skulle vara utan min make ... Puss på dig Kent :)
2. Dotter och dotterdotter skulle vara förskräckligt att inte ha omkring sig och naturligtvis ligger övrig familj högt på listan.
3. Trädgården, som jag tycker mer och mer om för varje år, att pyssla om och njuta av.
4. Mitt arbete såklart.
5. Till sist...vad vore livet utan bloggandet ;)

Så ska man ju skicka vidare Awarden till fem bloggare man gillar...men jag gillar så många och tycker att du som tittar in här och känner för det...Ta emot den!

/ Thank´s sweet Annika with the blog Annikas Trädgårdsliv & en massa annat !!!! I´m så happy for the fine award ...to this you are going to list five things, that you can´t be without. So here is my list.

1. Can´t emagine how life should be whitout my husband ...kisses to you Kent:)
2. It would be frightful to not have my doughter and my granchild around and of course the rest of my family is on top of the list as well.
3. The garden that I appreciate more and more and just love to take care of and enjoy.
4. My work of course.
5. At last ...what would life be without blogging ...:)

And then you are going to send this award forward to five bloggers you like ...but I like so many and think, that you, who step by here and feel like it....take it!

3 kommentarer:

  1. Grattis till din utmärkelse och det var kul att läsa din utmaning.
    Du verkar att ha ett roligt jobb, tycker jag. Det måste vara omväxlande.
    Så mysiga vinterbilder du har tagit. Det ger mig minnen från när jag var liten och farfar, pappa och jag brukade vara ute och pimpla på landet.

    ♥♥♥♥♥ Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  2. Jag tar mig en titt in till dej och hittar en väldigt fin blogg..ja 3 st till coh med..det fanns många fina bilder att inspireras av så hit kommer jag att återkomma/Anne

    SvaraRadera
  3. Hej på dig! Kul att du hittade min blogg. Nu har jag hittat din!

    Ha en bra dag önskar Eva-Mari

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...