Överraskning :) // Surprice :)


I dag blev jag firad av kollegorna på jobbet! Eftersom jag fyller på lördag och även ska vara ledig fredag så blev det redan i dag. Jag blev verkligen överraskad och kan inte förstå hur de kunnat smyga så...:) utan att jag märkte nåt. Det stog tårta på bordet och en fantastisk vacker bukett som jag försökte göra rättvisa på ett fotografi när jag kommit hem. Det var ju inte så lätt... Ett vackert inslaget paket låg oxå där på bordet och i det fanns en Adventljustake i tenn som jag suktat på i många år faktiskt. Få se vad jag ska pynta den med ...hmmmmmm? Jag fick oxå ett presentkort att shoppa för på NK.
Tack så MYCKET goa arbetskamrater !!

// Since I´ll not be at work the day of my birthday, my colleagues was celebrated me today! I was realy surpriced and I can´t understand how they could arrange this without me notis anything ...:) There was a cake and a beautiful bunch of flowers that I tryed to take a photograph of, at home...it was´nt easy to get the colours right ;/. I also get a Advent candlestick that I wanted, for several years actuality...;) Let´s see what I´m going to decorate it with ...hmmm? I also get some money to do some shopping at NK in the city. Thank you VERY MUCH dear colleagues !!!!


...och så blommar Amaryllisen "Giraffe" som jag satte den 13 november.

//...and now the Amaryllis "Giraffe" is blooming. The bulbs was planted in november the 13:th.






5 kommentarer:

  1. Vilka snälla kollegor du har! Himla fin ljusstake och du hittar säkert något fint på Nk, går ju liksom inte att inte göra det... =)

    Tack för att du kan ta Hilda imorgon det är guld värt.

    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  2. OJ!!! Vilka fina presenter... fyller du jämt månne?
    Grattis i förskott!
    Hoppas du får fler paket innan Lörd ;o)!
    Linda

    SvaraRadera
  3. En solig, rolig och minnesrik födelsedag
    önskar jag Dig!
    Kram från Ann

    SvaraRadera
  4. Grattis HURRA HURRA HURRA!!!!

    Önkar dig en trevlig helg/Kram

    SvaraRadera
  5. Även jag infinner mig i blog-gratulanternas skara ;O)
    Härlig med kramgoa arbetskamrater.
    Hoppas du få en riktig fint födelsedag. Grattis i förskott.
    Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...