Ingheborg the dragon



Nu är hon äntligen här. Söta Ingheborg anlände i fredags med buss från Kungälv. Hennes "mamma" Linda Lunda packade henne noga i skön plast och satte henne på bussen. Som jag har väntat....och nu är hon här. I vinter får hon bo ovanpå kaminen där hon har full koll på vad som händer i vårt hus... och Linda ....jag lovar att ska mata henne med köttbullar, utan senap :) I sommar ska jag hitta en bra plats för henne i trädgården har jag tänkt.

// She is here, at last. Friday afternoon, sweet Ingheborg arrived with the bus from Kungälv. Her "Mummy" Linda Lunda packed her careful in nice plastic and put her on the bus. I´ve been waiting for her ...and now she´s here. This winter she´s going to live on top of the stove, where she have complete control over thing that happend in our house...and Linda...I promise you to give her meatballs whitout mustard :) In the summer she are going to move to the garden.


4 kommentarer:

  1. Ingheborg ser ut att trivas bra hos dig!
    Så duktig hon är LindaLunda med sina drakar.

    SvaraRadera
  2. Hej Monica!!

    Har varit helt upptagen i egna fetser och ständiga förkylningar att jag inte hunnit med att gratulera dig. Så här kommer en sen födelsedag och grattis hälsning från mig. Hoppas du hade en toppendag. Vår fest blev kanon. Stefan höll ställningarna :) Kram a-k

    SvaraRadera
  3. Jag har ångrat mig.. du får skicka tillbaka henne....... :o)!

    Linda

    SvaraRadera
  4. Åhhh vilken Söt en! Kul namn oxå på den lilla draken!
    Har vimplarna kommit fram?

    Ha en skön helg!

    Många kramar från Camilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...