Uppfriskande promenad och Gott Nytt År!! / Refreching walk and Happy New Year!!


I dag, näst sista dagen på detta år..., bestämde vi oss för att ta vara på solljuset och tog en promenad fram och tillbaka till Pappa (ca 45 min en väg). Pappa bjöd på kaffe med dopp och sen traskade vi tillbaka. Det var en härlig promenad och kameran hade jag med så här kommer några bilder ...
(bilderna är klickbara...)
/ Today, second last day of this year..., we decided to enjoy the light of the sun and take a walk to my daddys home. It takes about 45 min one way. We had some coffee and then we walk home again. It was a lovely walk and I had the camera with me so here come some photos...
(click at the picture and you see it bigger....)






3 kommentarer:

  1. Hallå där! Så härliga vinterbilder du visar idag och kan tro att det var en härlig promenad =) Vi har inte haft sol idag, men däremot så har vi fått snö!! Blev så förvånad när jag vaknade i morse - vi har snö?!
    Även här har det promenerats under hela helgen och det är ju så skönt :)
    Önskar dig ett riktigt gott slut och ett gott nytt trädgårdsår! Ha det så gott, 8`)

    SvaraRadera
  2. Härliga vintriga bilder- o en promenad tog vi också.. men oj vad jag har ätit choklad i jul...Hmm det blir till att gå mer... Gott Nytt år till er också! / kram åsa

    SvaraRadera
  3. Önskar Dig Ett Gott Slut på 2008 & Ett riktigt Gott Nytt År 2009!!! Kram Camilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...