3 kommentarer:

  1. Hej Monica!
    Vilken söt drake du har. Tack för din kommentar, det tar timmar att hålla på med bloggen, det är jättekul. Hur får du till "här" i din text, tänkte skriva lite recept, vill få till det som en länk i texten.
    Ge Jessica en stor kram, bra gjort.

    SvaraRadera
  2. Grattis till körkortet Jessica =) vet hur glad man kan bli, då dottern klarade det för ett tag sedan - fast å andra sidan, är det en kamp om min bil numera =)
    Åh- söta Ingheborg!!!! så fin hon är!!! Lycko dig! Hon ser ut att trivas väl hos dig, ett förnöjt leende hon har =) Ha det så gott =)

    SvaraRadera
  3. Tackar för alla gratulationer!

    Jag känner mig rätt nöjd faktiskt!!! =) Får ett stort leende på läpparna när jag tänker på att jag faktiskt klarade det... och på första försöket dessutom!

    /Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...