Att binda en Krans // To bind a wreath


Dörrkrans binder jag till varje jul och i år blev det fler än en:) Lånade en idé från en annan blogg. Nämligen att använda galgar från kemtvätten och böja till som hjärtan. Jag använde tre st och hakade i dem i varandra. Den "vanliga" kransen till ytterdörren kläddes till största delen av mossa i år.

// Every year I do a Christmaswreath for the outerdoor and this year it became more than one :) I borrowed an idea from anouther blogg. I used clotheshanger from the dry cleaning and bend it so that it looks like a hart. I made three of them and put them together. The "usual" wreath was dressed with mostly moss, this time.





Ha en bra vecka ....

8 kommentarer:

  1. Hejsan =)
    Tack för din hälsning i min blogg, värmde gott i mitt hjärta =)
    Så fina kransar!!!! och kul med att göra tre på raden :) Har nu tiggt till mig galgar av syster så två hjärtkransar kan jag nog få till så småningom =)
    Vacker header du har med snö på bord och stolar - riktigt adventsfint =) Ha det gott =)

    SvaraRadera
  2. Åh så fina hjärte kransar du har gjort! Vad flitig du är!!
    Ha en skön vecka du med! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig idé med trådgalgarna ! Och så fina dem blev. Att hänger tre i rad är fantastiskt.
    Ha en mysig Advent.
    Kraaaaam, Petra

    SvaraRadera
  4. Hej Monica!
    Bra idé och mycket finare än de man köper. Köper du mossan el är du ute o plockar den själv.
    Ha en bra vecka/Eva

    SvaraRadera
  5. Åh jag håller också på med kransar...det är så kul... Dina är jättefina. Ska kanske också försöka mig på ett hjärta. Känns som om vi håller på med samma pyssel varje gång jag kollar i din blogg:) Var ute och tjuvaden lite gran igår till balkongen. Jag får dock vänta ett tag till jag gör kransar att ha inomhus annars hinner de ju vissna till jul. Gjorde dock en liten i lingonris igår....

    Hoppas allt är bra!!

    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  6. Fiffigt med galjarna. Dina blev super snygga!!

    SvaraRadera
  7. Vilken bra idé med galgarna. Det blev ju jättefint att hänga dem så efter varann. Tack för tipset! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  8. wow vilken fin vinter bild du har längst upp!!! Trevlig advent!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...