Snön faller // Snowfall

Så här ser det ut just nu hos oss. Snön singlar ner och lägger sig på marken som ett vitt täcke. Vintern är på väg och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det...men jag kommer nog fram till att det är rätt mysigt med vinter oxå :)

// Just now it looks like this, were we live outside Stockholm. The snow is falling and it´s covering the ground. The winter is soon here and I really dont know what to think about that.....but I think that it´s rather cosy at the winter to :)




2 kommentarer:

  1. Och var är snöängeln? :O) Sprang du inte igenast ut i snön, la dig på ryggen och gjorde vingar med armarna som vi gjorde som barn???? Jag kan inte låta bli att göra så varje gong den första snön faller.
    Myyyyyyyyyysigt är det hos dig i vinterlandet.
    Här lovade dem oxå minusgrader och nederbörd lagom till helgen.
    Hram, Petra

    SvaraRadera
  2. Petra: Kan se dig ligga där i snön o flaxa med armarna :)Jag gjorde ju inte det ..../Kram Monica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...