1:a Advent


Jag vill önska alla en trevlig första Advent !!
Ljusstakarna är i ordning och i morgon tänder vi det första ljuset....
Det är så mysigt nu när det blir december och det lackar mot jul. Vet inte vad det beror på att jag är så ivrig i år. Jag har börjat pynta redan nu...annars brukar jag vänta till Lucia .... :)
I år tänker jag göra mina julkort själv. Det är så himla kul!!! Jag klipper och klistrar och använder lite av vad jag hittar hemma. Visar några för er nedan.

// I whish you all a nice first of Advent !!!
I´ve done the candlestick redy and tomorrow we light the first candle....
I think the mounth of december is so cosy when you are waiting for Christmast. I realy don´t know why I´m so zealous this year when I´m already started to do decorating for Christmas ...I usally wait until the day of Lucia ...:)
This year I´m going to do christmascard myself. I´m realy enjoy it!!! I do some cuting and glueing and use what I find at home. Show you some of them here below.









4 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktig härlig 1:a advent!
    Vilka härliga julkort! Otroligt fina!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Så trevliga och vackra julkort du gör. De värmer hjärtat.
    Ha en mysig advent med dina nära och kära.
    Ha de...
    Ann

    SvaraRadera
  3. Hej Monica!
    Det är alltid lika roligt och inspirerande att gå in på din blogg. Önskar dig detsamma, en riktigt trevlig 1:a advent!/Eva

    SvaraRadera
  4. Snygga julkort! Jag har aldrig provat att göra själv.Någon gång kanske:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...