Smarteyes ...

Har länge tänkt göra en synundersökning. Har man glasögon bör man ju göra det, med jämna mellanrum. I dag blev det äntligen av och jag testar ett nytt ställe som har öppnat i city, för inte så länge sedan. På Smarteyes blir man väl mottagen och bemött av proffsig personal. De säljer bågar med enkelslipade eller progressiva glas för en bråkdel av vad man får betala på andra ställen. Det är inte klokt att det kan vara sån prisskillnad!!!
Jag hittade ett par bågar jag tror att jag kan trivas i och får vänta ca tio dagar mina nya glasögon....hoppas jag valde rätt nu!

/ I need new glasses... and today I´ve visit Smarteyes, a new optican in sthlm city. You been taking care of, by professional staff and I think/hope I find the glasses that I would like to wear. The best of all is that the price is much cheaper than other opticans I´ve been to. I can´t belive that it can be such a big difference to the price!! About ten days I had to wait for them....



3 kommentarer:

  1. Jag fattar inte... varför har du översatt texten? Är det för att du håller med... Kanske är dum men det är nog för att jag är trött. Var hos tanlhygienisten idag och då kunde jag inte äta (lägg till 30 irrande, skrikiga, stökiga tioåringar)och nu känner jag mig helt veck i huvudet.

    /Jessica

    SvaraRadera
  2. Har också gått med liknande tankar...men inte kommit iväg än:)

    SvaraRadera
  3. Aha, trodde först att det var en annons eller nått du kopierat för det lät lite som en reklam... =). Men nu förstår jag. Susanna kanske vill läsa!

    /Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...