Veckan som gått....

Efter en väldigt lugn vecka på jobbet, så konstaterar vi att det verkar som om verksamheten står, näst intill stilla just nu i vår branch.
Eftersom jag jobbar på ett företag som är beroende på hur börsen går, så märks det tydligt i dessa dagar, när det händer mycket i USA`s ekonomi .....Dessutom så står vi inför en omorganisation i vårt företag och alla väntar på att få besked om, hur ledningen tänkt sig....en del uppsägningar är förmodligen oundvikligt. Vi i receptionen inbillar oss ju att vi behövs, men men....det är bara att hålla tummarna.

I helgen ska jag träffa den ljuvliga ungen Hilda (barnbarnet) både lördag och söndag och allt annat får vänta ...:).
Gjuta hjärtat jag gjort en form till och alla andra formar jag planerar att gjuta i, gräva upp vildtulpanernas lökar och plantera om och plantera de nya lökarna jag skickat efter, det får vänta........i helgen är det Hilda som gäller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...