Helgen som var...

tillbringade jag på en kollegas landställe utanför Söderköping. Vi var sex personer och åt god hemlagad mat och drack gott vin. På vägen dit gjorde vi ett stopp i Söderköping för att köpa med oss någonting kul till vår värd. Naturligtvis hittade vi en fantastisk butik som sålde allt möjligt kul. Där fanns både kläder och heminredning....och där, mitt framför näsan på mig, "stog det Monica" :)) ....på ett par jättesnygga lampor!! Inte hade jag tänkt köpa några sänglampor....men men, vad gör man ...:) och jag blev jättenöjd med dem.



Förutom den "söta" damen i grönsakslandet på den stora tomten, så träffade jag fröken Rose-Marie som är en Norsk skogskatt. Hon blev väldigt förtjust i min sovtröja....:)




Tjingeling

2 kommentarer:

  1. Åhhh en sådan katt har jag haft... han finns tyvärr inte mer... vi fick några månader i alla fall.
    Linda

    SvaraRadera
  2. Vilken gose katt och en sådan fågelskrämma..=) skulle jag behöva ha- skatorna äter upp päronen/ kram åsa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...