Vårruset 3 maj 2008

" Lånat en bild från nätet"

Vi var 30 tjejer från olika avdelningar på jobbet som sprang/gick Vårruset i sthlm i går. Stålande sol och tillsammans med ytterligare ca 20 000 tjejer tog vi oss runt i olika takt. Jag och några kollegor hade bestämt att vi skulle vara med för den goda sakens skull men vi skulle bara gå, i snabb takt.
Det är sååå......himla många människor som anmäler sig på dessa lopp och jag och en av mina kamrater hamnade i helt fel "fålla". Alla tar vi ju oss fram olika fort och man blir ombedd att ställa sig i det led där man tycker att man passar bäst in i. Klasserna var fem (tror jag att det var) allt ifrån strosa till tävla.
Nåja, vi tog oss runt 5 km men det gick inte fort inte för vi hamnade i strosa gänget och även om man ville ....så gick inte att ta sig förbi alla tjejer som strosade fram :).
Jag är inte säker på att detta är min grej riktigt så vi får se om det blir någon mer gång........
Tjingeling

1 kommentar:

  1. Jag sa ju att ni skulle ställa er i springa gruppen och sen springa runt hörnet och sen ta det i er takt... Du ska lyssna på din kloka dotter! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...