Tandhygienisten...

..var jag hos i går och det ömmar i munnen i dag. Tänderna ska man ju hålla efter och varje år går jag till tandhygienisten Cissi och får en omgång. Drygt en timme ligger jag där i stolen och våndas...spänner mig så att jag är alldeles slut när det äntligen är över. Det gör inte ont och jag litar på Cissi till hundra procent men jag tycker att det är jobbigt ändå. Nu är det i allafall gjort för denna gång...skönt! När vi var klara denna gång kom vi överens om att jag skulle komma varje halvår istället så att den "dumma" tandstenen inte hinner sätta sig så hårt. Det kan ju vara bra...då kanske jag inte behöver ligga i den där stolen så länge :).

I kväll lyssnar vi till bidragen som kvalar in till Eurovision Contest på lördag. Vår egen Charlotte Pirelli gjorde en jättebra show och hennes låt är riktigt bra i jämförelse med resten av bidragen. Nu får vi hålla tummarna för att hon blir med bland de som kommer med. Heja Charlotte!

I morgon em kommer den lilla sötnosen som är mitt barnbarn och ska sova över och tillbringa lördagen hos sin mormor.....mmmmmm då ska jag gosa så jag klarar mig några dagar.
Ha en bra fredag och en trevlig helg!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...