Min lilla Prinsessa

I dag fick jag besök på jobbet av två söta tjejer, en liten och en stor. Jag sponsrar med lite nya vårkläder till den lilla :) och de var och hämtade dem.....Lill loppan har gått och blivit lite blyg och mammig och i dag ville hon knappt titta på sin mormor. Det gör lite ont .... :( jag vill ju att hon ska bli glad när hon träffar mig.....nåja, det är ju inte ovanligt att barn har såna perioder och det brukar ju vara övergående :) Jag blir i allafall så Lycklig när jag får träffa henne!
Bilden har jag lånat från min dotters blogg och den är tagen av hennes kompis Lisa. De har varit kompisar i hela sitt liv och följts åt både på dagis och skola och nu har de barn i samma ålder som kanske oxå kommer att följas åt....vem vet?
Längtar redan till nästa gång jag får träffa min lilla Prinsessa : )

1 kommentar:

  1. Ser att du har tittat på bilderna, visst är de helt underbara?

    Var inte ledsen för att Loppan var lite tvär igår. Hon är sån mot alla nu. Reserverad i början men sen går det över. Men en sak som säkert gör dig glad var att vi pratade om dig idag och då sa hon faktiskt mormor!!! Så det så! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...