Semester!



Nu är det inte många dagar kvar....och vi får äntligen lämna detta väder, snö ena dan och regn nästa. Thailand väntar ju med Sol och Bad och god mat, för att inte tala om Singha Beer....:)
Helgdagarna har gått åt till att packa resväskan. Det packas inte mycket kläder, för man har badkläder på för mesta, men solskyddskräm, hudlotion och det lilla "apoteket" vill jag ha med mig. Sen tillkommer ju alla toalettsaker som är bra att ha....för att inte tala om laddare till kameran, telefonen o.s.v. Oj, vilken plats det tar.....!
När vi sen kommer hem igen ser jag fram emot vårens sysslor. Då blir det frösådd bl.a. Har tyvärr inte hunnit med att köpa några än men hoppas att det finns mycket att välja på när vi är hemma igen. Det finns oxå en och annan övervintrare som behöver planteras om.
Tjingeling

5 kommentarer:

  1. Åh fy va skönt... Usch.. Jag är inte alls avundssjuk på er...:)

    Hoppas ni får en kanonresa.

    Kram A-K

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    Det ska verkligen bli mysigt. Tänk sol och bad och som bonus får jag ju rå om mina tjejer oxå.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja lite sol och bad skulle jag verkligen behöva just nu.... Vi får se om vi tar någon sista minuten kanske...

    Men Vilmer ska snart in på dagis så det är mycket att stå i här hemma. Träffade precis dina tjejer i Skytteholmsparken på semelfika. Hilda var riktigt su´gen och snodde lite från min semla också...haha :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Åhh förstår att du längtar... det gör jag med... om lite mer än en månad så bär det av för oss.
    Jag har länkat till dig med... hoppas det var ok?
    Linda

    SvaraRadera
  5. Nej men såå härligt.. Ha det gott och så väntar jag på bilder...från resan..=)/åsa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...