Hemma igen

Nu är den härliga semestern på Kho Lanta i Thailand över för denna gång och det dröjer innan vi sitter på en av de många restaurangerna på stranden och myser igen...ialla fall minst ett år ... :)
Visar några bilder HÄR

Maken fyllde år i går och flera utav de som kom och gratulerade hade en tulpanbukett med sig, så nu har vi tulpaner i alla de färger överallt i huset...kan inte bli bättre :)


I Svedadala känns det som om det vore vår redan. Det är väl lite tidigt men det känns väldigt skönt och i dag har jag gett pelargonerna ny jord och sått en del frön. Har sått två olika sorter Passionsblomma, dill, persilja, gräslök och basilika. Satte oxå Ringblomma men jag har för mig att jag provat att för så Ringblommor tidigare och att det inte lyckades så bra. De blev så gängliga och det var jättesvårt att plantera dem sen. Nåja, det som blir det blir :) Nu står de i mitt ljusaste fönster och jag kommer att bli jätteglad för det som kommer upp.

3 kommentarer:

  1. Mamma, jag måste få dina bilder från Thailand! Kan du bränna dem till mig?

    /Jessica

    SvaraRadera
  2. Välkommen HEM!!! Jag åker snart... åhh vad jag längtar!
    Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...