Ja, så var det nytt år igen...
och det skålade vi in med en god middag tillsammans med vänner och bekanta. Vi tog en titt på alla vackra raketer som sköts upp, det man nu såg för all krutrök :) och så spelades Mini Mig så vi fick gnugga geniknölarna lite.
Jag har fått för mig att jag ska börja blogga, som så många andra, men det är lite pyssel att "fnura" ut hur man vill att det ska se ut och hur alla funktioner funkar...men skam den som ger sig. Sen återstår att se hur mycket tid man kommer att lägga på detta och vad det kommer att skrivas om....
Nu ser jag i alla fall fram emot det nya året och börjar med att räkna dagarna tills vi åker till det underbara Thailand igen. Denna gång följer min dotter och hennes sambo och så klart, mitt ljuvliga barnbarn med. Det ska bli så kul att få umgås med dem i två veckor och dessutom få Sol och bad på köpet.

God fortsättning på år 2008...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...