Nu städas julen ut...

Julgranen åker ut...fast den är jättefin fortfarande!

Kökslampans juliga utsmyckning tas bort...

De röda skönsjungande änglarna får vila till nästa år...

Rolf Berg tomtarna plockas undan tills nästa jul....


I dag är det fredag igen! Det var en kort vecka och inte särskilt mycket att göra på jobbet. Det blev en riktig mjukstart...skönt.
Inhandlade två par jeans på vägen hem och känner mig helnöjd. Köpte oxå årets första tulpanbukett på Hötorget, det blev den lila färgen, de brukar hålla länge.... Två underbart söta vita st Paula inhandlades oxå på Weibull´s och ska ersätta Rolf Berg tomtarna i förnstret övanför diskbänken. Tänkte städa ut julen i helgen för nu vill jag se fram emot Våren! Ja ja lite tidigt kanske men tankar och ideér börjar poppa upp..... hur ska rabatter och krukor ska se ut? Har en bok som jag skriver i när jag får en "snilleblixt" efter att ha sett nåt inspirerande. Sen vet man ju inte hur mycket av det som blir av men det finns i alla fall i minnet . Däremot har jag inte funderat på vad för frön jag ska så i år. Det får bli efter att vi kommit hem från Thailand. Det är i alla fall väldigt inspirerande och kul att surfa runt på alla fina bloggar och få massa ideér till plantor och kombinationer.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...