Att vara mamma

Det är en fröjd att ha en dotter som i vuxen ålder ger den här boken till sin mamma i födelsedagspresent. Vilket kvitto på att man gjort rätt! Den ligger på nattduksbordet och jag bläddrar i den nu och då för att jag blir så himla glad av det :)
Jag är väldigt stolt över den unga kvinna som är min dotter. Hon har just avlslutat sin lärarutbildning och tänker sig att jobba som högstadielärare ett tag framöver innan hon tar sig an den sista terminen som ger henne kompetens som gymnasielärare. Till hösten hoppas hon få jobb så att hon kan vara hemma med den ljuvliga "ungen" som är mitt barnbarn så länge som möjligt. Jag håller "alla" tummar för att hon får ett jobb som hon tänkt sig och jag önskar verkligen henne All Lycka!
Visar nedan några sidor ur boken som gör mig så glad......!







1 kommentar:

  1. Tack för de fina orden och jag håller med om att boken är fin! Tänk hur annorlunda man tänker när man själv är mamma. Uppskattar verkligen allt du gjort (och fortfarande gör) för mig. Älskar dig min mamma!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...